Многа ў жыцці бывае юбілеяў, і кожны з іх мае пэўную адметнасць. 15 студзеня спаўняецца тры чвэрці стагоддзя, як пачала свой шлях новая адміністрацыйная адзінка — Магілёўская вобласць. Незвычайнасць свята ў тым, што яно тычыцца кожнага, для каго рэгіён — малая радзіма. А якія падзеі-факты запомніліся нашым землякам з жыцця роднага краю?
Iван ВЯРЫГА, старшыня Вяззеўскага сельскага Савета дэпутатаў:
— Наўрад ці трэба кагосьці пераконваць у важнасці ўвядзення ў эксплуатацыю транспартнай развязкі на трэцім кіламетры аўтамабільнай дарогі «Асіповічы-Свіслач” у вёсцы Цяплухі, якая ўжо з 2009 года служыць сваёй зручнасцю і бяспечнасцю не толькі землякам, але і ўсім вадзіцелям, якія карыстаюцца названай транспартнай артэрыяй. Хіба не прыемна, што наш райцэнтр многім запамінаецца ў тым ліку і гэтым шыкоўным дарожным рашэннем?
Аляксандр БАБРОЎ, дырэктар Асіповіцкага вытворчага ўчастка ААТ «Бабруйскі камбінат хлебапрадуктаў”:
— Звычайна запамінаецца тое, куды ўкладзены твой эмацыянальны рэсурс. Для мяне гэта было УКСП «Пратасевічы”, якое ўзначальваў з 2001 па 2007 год і змог вывесці гаспадарку па многіх пазіцыях у адну з лідзіруючых. Дзякуючы пераадольванню цяжкасцей выпрацоўваецца «імунітэт”, і мы становімся больш моцнымі. Гэта быў карысны вопыт у маёй працоўнай дзейнасці.
Еўдакія Iванаўна ВАЛIТАВА,
ветэран працы, член прэзідыума раённага савета ветэранаў:
— Памятаю, як сустракалі першы электрацягнік з Мінска: на пероне сабралася шмат народу, і ва ўсіх быў цудоўны настрой у чаканні важнай падзеі, якая азначала новы якасны ўзровень зносін са сталіцай. Чырвоную стужку трымалі тагачасныя чыгуначніцы Лідзія Ананьева і Тамара Бычанок, і было гэта 3 лістапада 1972 года. Дарэчы, у гонар 100-годдзя нашага горада электрыфікацыя ўчастка чыгункі ад станцыі Талька да Асіповіч была завершана на паўтара месяца раней намечанага тэрміну.
Iван ВЯРЫГА, старшыня Вяззеўскага сельскага Савета дэпутатаў:
— Наўрад ці трэба кагосьці пераконваць у важнасці ўвядзення ў эксплуатацыю транспартнай развязкі на трэцім кіламетры аўтамабільнай дарогі «Асіповічы-Свіслач” у вёсцы Цяплухі, якая ўжо з 2009 года служыць сваёй зручнасцю і бяспечнасцю не толькі землякам, але і ўсім вадзіцелям, якія карыстаюцца названай транспартнай артэрыяй. Хіба не прыемна, што наш райцэнтр многім запамінаецца ў тым ліку і гэтым шыкоўным дарожным рашэннем?
Аляксандр БАБРОЎ, дырэктар Асіповіцкага вытворчага ўчастка ААТ «Бабруйскі камбінат хлебапрадуктаў”:
— Звычайна запамінаецца тое, куды ўкладзены твой эмацыянальны рэсурс. Для мяне гэта было УКСП «Пратасевічы”, якое ўзначальваў з 2001 па 2007 год і змог вывесці гаспадарку па многіх пазіцыях у адну з лідзіруючых. Дзякуючы пераадольванню цяжкасцей выпрацоўваецца «імунітэт”, і мы становімся больш моцнымі. Гэта быў карысны вопыт у маёй працоўнай дзейнасці.
Еўдакія Iванаўна ВАЛIТАВА,
ветэран працы, член прэзідыума раённага савета ветэранаў:
— Памятаю, як сустракалі першы электрацягнік з Мінска: на пероне сабралася шмат народу, і ва ўсіх быў цудоўны настрой у чаканні важнай падзеі, якая азначала новы якасны ўзровень зносін са сталіцай. Чырвоную стужку трымалі тагачасныя чыгуначніцы Лідзія Ананьева і Тамара Бычанок, і было гэта 3 лістапада 1972 года. Дарэчы, у гонар 100-годдзя нашага горада электрыфікацыя ўчастка чыгункі ад станцыі Талька да Асіповіч была завершана на паўтара месяца раней намечанага тэрміну.