4 C
Осиповичи
Воскресенье, 11 апреля, 2021
Еще

    Главный дорожный ревизор по безопасности движения поездов побывал в Осиповичском локомотивном депо

    Популярное

    Осиповчанка Ева Карытка заняла 1 место в республиканском конкурсе творческих работ

    У апошні час грамадства стала актыўна вывучаць свае радаводы. Але для таго каб мець уяўленне пра сваіх продкаў, трэба добра ведаць гісторыю паходжання народа, традыцыйныя заняткі, лад жыцця і гісторыю сваёй малой радзімы.

    Чыгунка

    Дзеля бяспекі

    Прыезд рэвізора ў любую ўстанову яшчэ з Гогалеўскіх часоў лічыцца не зусім прыемнай падзеяй, якая выбівае са звыклага рытму. А на мінулым тыдні давялося пераканацца, што з кожнага правіла ёсць выключэнні: на чыгунцы рэвізора сустракалі прыязнымі ўсмешкамі, якія нават медыцынскія маскі не маглі схаваць. Правяраючы — былы калега, які шмат гадоў адпрацаваў на станцыі Асіповічы. Аднак была і яшчэ адна прыемная нагода.

    Галоўны дарожны рэвізор па бяспецы руху цягнікоў Беларускай чыгункі Віктар Ціхановіч наведаў Асіповіцкае лакаматыўнае дэпо, якое ўзначальвае Аляксандр Ефімовіч, не толькі з мэтай правядзення інфармацыйнай работы, але і для ўручэння за-служаных узнагарод. Нагрудны знак “За безаварыйны прабег на лакаматыве 1 000 000 км” атрымаў машыніст дызель-цягніка Аляксандр Высоцкі, а яго калега Васіль Барэль удастоены знака “За безаварыйны прабег на лакаматыве 500 000 км”.

    Дарэчы, Аляксандр з чыгуначнай сям’і. На стальную магіс-траль прыйшоў яшчэ ў 1976 го-дзе, пачынаў слесарам. Застаў паравозы, але паездзіць на іх, як гэта рабілі яго дзед, бацька і дзядзька, не давялося. Затое на дызель-цягніках ад’ездзіў шмат. Малодшы сын узнагароджанага — таксама Аляксандр і таксама працуе ў складзе лакаматыўнай брыгады. Старэйшы Леанід — у дыстанцыі пуці, але таксама машыніст. Другую такую сям’ю ў горадзе знайсці няпроста!

    Яшчэ адзін чыгуначнік ушаноўваўся разам з машыністамі. Аглядчык-рамонтнік вагонаў Аляксандр Жукавец атрымаў Падзяку начальніка Беларускай чыгункі за пільнасць і ўвагу, дзякуючы якім удалося папярэдзіць аварыю. Працуе ў вагонным дэпо ён 14 гадоў. Да работы адносіцца з вялікай увагай, навучыўся аналізаваць стан вагона, мабыць, ужо з дапамогай усіх органаў пачуццяў. Лічыць, што лепш своечасова падкруціць-падціснуць гайкі і балты, чым потым мець незапланаваныя прыпынкі і нечаканыя здарэнні. А яшчэ навучыўся хутка прымаць рашэнні. Сваю работу лічыць па-сапраўд-наму цікавай і не гатоў памяняць яе на іншую. Вось і зараз, аглядаючы адзін з дызель-цягнікоў вытворчасці польскай кампаніі PESA Bydgoszcz SA, якія пачалі курсіраваць па напрамку Асіповічы-Магілёў зусім нядаўна, хутчэй адчуў, чым убачыў штосьці няладнае. Далей дзейнічаў згодна з інструкцыяй: хутка, прафе-сійна і дакладна. Лічыць, што ў гэтым няма нічога незвычайнага: будзённая работа, у якой бяспека пасажыраў і грузаў заўсёды на першым месцы.

    Реклама

    Последнее

    Гузаль Цыганкова приехала в Беларусь в детстве

    Отца-военного по долгу службы несколько раз переводили из гарнизона в гарнизон. Поэтому уроженка солнечного Узбекистана пошла в школу в Монголии, а окончила ее уже в Беларуси.

    ГАИ призывает граждан к содействию

    В целях своевременного реагирования на изменения дорожно-транспортной обстановки необходимо незамедлительно информировать органы внутренних дел по телефонной линии «102» о нахождении на дороге уязвимых участников дорожного движения, находящихся в состоянии алкогольного опьянения, либо создающих своим поведением предпосылки к совершению ДТП, для их своевременного изъятия с проезжей части, а также лиц управляющих транспортными средствами в состоянии алкогольного опьянения и не имея права управления транспортными средствами.