12.3 C
Осиповичи
Понедельник, 28 сентября, 2020
Еще

    Асіповічы: праз інтэграцыю — да глыбокIх ведаў

    Популярное

    Тонкости управления большим промышленным предприятием на примере ОАО «ОЗАА»

    Суть любого материального производства: берем нечто материальное и, вложив определенное количество труда, получаем продукт — законченный результат деятельности, который можно продать.

    В Осиповичском районе продолжается эпидемическое распространение COVID-19

    — На Осиповщине, как и по всей стране, эпидемия коронавируса не останавливалась, но проходила в контролируемых рамках, — сообщила главный государственный санитарный врач района — главный врач райЦГЭ Екатерина Мукалова. — Сейчас, после определенного снижения уровня заболеваемости инфекцией в летний период, в районе всё чаще регистрируются случаи COVID-19, имеющие эпидемиологическую преемственность: семейные очаги, очаги заболевания по месту работы и учебы; причем в числе заболевших не только пожилые и ослабленные люди, но и дети, трудоспособные граждане.

    Мотокросс в Осиповичах

    Соревнования по мотокроссу «МОТОФОРМАТ-2018» состоялись в Осиповичах 16 июня. На трассу около стадиона «Юность» приехали 45 участников, в том числе и представители Литвы и...

    В Осиповичах – Кубок Беларуси!

    Яркие, зрелищные, любимые многими соревнования по мотокроссу вновь ждут осиповчан и гостей города: Осиповичи в очередной раз принимают открытый Кубок Республики Беларусь по мотоциклетному кроссу, посвященный Дню машиностроителя.

    Далёка не кожны можа сказаць, што яднае сярэднія школы № 38 абласнога цэнтра, № 20 г. Бабруйска, быхаўскую № 1 і нашу гімназію. Не ведала гэтага і “раёнка”, пакуль не пабывала на мінулым тыдні на панараме вопыту “Эфектыўныя шляхі і сродкі забеспячэння інтэграцыі фізікі і матэматыкі ў 7-9 класах у рамках арганізацыі міжпрадметных факультатываў”. Аказваецца, менавіта гэтыя ўстановы адукацыі Магілёўшчыны вось ужо трэці год удзельнічаюць у агульным інавацыйным праекце.

    Як падзялілася намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце гімназіі Алена Трусевіч, дзе і праходзіла мерапрыемства, зараз у адукацыі існуе праблема разрозненасці ў выкладанні дысцыплін, інфармацыйнай перагрузкі вучняў, зніжэння матывацыі да вывучэння фізікі і матэматыкі. Нярэдка мае месца неразуменне вучнямі неабходнасці асваення апошняга прадмета з-за абстрактнасці матэматычных паняццяў і законаў. Няўменне рашыць фізічную задачу часта звязана з недастаткова сфарміраванымі навыкамі прымянення ўжо існуючых матэматычных ведаў. Iнтэграванае ж выкладанне якраз і забяспечвае фарміраванне такіх навыкаў.

    Практычнае прымяненне матэматычных ведаў у рэальнасці дэманструе міжпрадметны факультатыў па фізіцы і матэматыцы. На такія заняткі ў гімназіі залічана 30 вучняў 7-9 класаў з улікам іх індывідуальных запытаў, патрэбнасцей, магчымасцей і здольнасцей.

    Рэалізацыя міжпрадметнай інтэграцыі прадугледжвае і павышэнне ўзроўню прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў шляхам выкарыстання навуковых падыходаў у працэсе пазнавальнай дзейнасці, укаранення сучасных навучальных тэхналогій і інтэрактыўных форм і метадаў работы. У бягучым навучальным годзе ў гімназіі працягнута работа па стварэнні электроннага банка вучэбна-метадычных і дыдактычных матэрыялаў пры правя-дзенні факультатыва па матэматыцы і фізіцы. Настаўнікі гэтых прадметаў аб’ядналіся ў творчую групу, пасяджэнні праводзяцца два разы на месяц. Паказчыкам эфектыўнасці такой работы ў пэўнай ступені стаў у тым ліку і надрукаваны педагогамі Святланай Дораш і Антанінай Тумашык артыкул у зборніку матэрыялаў Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі “Iнавацыі ў сучаснай адукацыі: вопыт і перспектывы”.

    Хаця праект яшчэ не завершаны, ужо зараз можна гаварыць аб некаторых выніках: гэта новыя магчымасці для павышэння матывацыі ў вывучэнні фізікі і матэматыкі, фарміраванне інтэграваных ведаў у вучняў і іх асобаснае развіццё. Праводзімая дыягностыка сведчыць, што ўзровень пазнавальнай актыўнасці школьнікаў па фізіцы і матэматыцы, як правіла, павышаецца ў параўнанні з пачаткам навучальнага года. Хаця, неабходнасць у пабуджэнні і стымуляванні дзяцей застаецца.

    гимназия

    Настаўніцы гімназіі Жанна Молчан і Святлана Дораш (на здымку) падрыхтавалі да сустрэчы з калегамі адкрыты факультатыўны занятак з 8-класнікамі “Вызначэнне электрычнага зараду графічным спосабам”. Адчувалася, што матэрыял выклікае ў дзяцей цікавасць, а два прадметы выдатна спалучаюцца і ўспрымаюцца як адзін.

    Агульную рысу панарамы вопыту падвяла метадыст аддзела педагагічных інавацый Магілёўскага дзяржаўнага абласнога інстытута развіцця адукацыі Вікторыя Цюко. Яна і падкрэсліла, што менавіта інавацыйная дзейнасць — адна з галоўных умоў і рэсурс развіцця навучальных устаноў. I асіповіцкая гімназія заўсёды гатова, эксперыментуючы, зрабіць крок наперад, стаць на прыступку вышэй.

    Валянціна КОРБАЛЬ.

    Фота Ніны ЦАРЫК.

    Реклама

    Последнее

    У осиповичского райотдела по чрезвычайным ситуациям — надежный тыл

    "Выехали на ликвидацию пожара", "Оказали помощь в ДТП", "Устранили протечку горючих веществ" — чаще всего работа сотрудников МЧС представляется исключительно в ключе подобных сообщений. Но чтобы система оказания помощи населению работала четко и без перебоев, она должна быть налажена уже на этапе быта. Ведь, согласитесь, результат любой деятельности во многом зависит от того, какие условия для этого созданы.

    “За мирную Беларусь!”: патриотический автопробег Осиповичи-Брицаловичи

    Посещение места, связанного с самыми трагичными и одновременно героическими страницами истории родного края, наиболее соответствует духу моральных ценностей, сохранение которых сегодня является одной из важных задач государства и общества.

    Осиповчанин Тимофей Астрашевский занимается мотокроссом с пяти лет

    Без малого 6 лет назад "районка" впервые рассказала об одном из самых юных приверженцев мотокросса в области — осиповчанине Тимофее Астрашевском. Тогда мальчишка только делал первые шаги в этом достаточно серьезном виде спорта — и подавал большие надежды. Оправдались ли ожидания его отца-тренера Алексея и как далеко продвинулся Тимофей по спортивной лестнице?

    Тонкости управления большим промышленным предприятием на примере ОАО «ОЗАА»

    Суть любого материального производства: берем нечто материальное и, вложив определенное количество труда, получаем продукт — законченный результат деятельности, который можно продать.

    Коротко о разном. Осиповичи

    Каля 120 прышчэпак супраць шаленства сабакам і амаль 75 — кошкам зрабілі спецыялісты гарадской ветэрынарнай станцыі ў жніўні. Супраць іншых вірусных захворванняў за той жа месяц прышчэплена 150 і 45 сабак і кошак адпаведна.