21.7 C
Осиповичи
Пятница, 18 июня, 2021
Еще

    Нягледзячы на мароз: грамадскі транспарт на Асіповіччыне

    Популярное

    Асiповiцкi Край
    Асiповiцкi Крайhttp://gzt-akray.by
    Издание существует с 1931 года. Сегодня "Асіповіцкі край" выходит дважды в неделю по вторникам и пятницам. Тираж - около 5 тыс. экземпляров. Приоритетная тема для журналистов "районки" - жизнь Осиповщины: люди, работа предприятий и организаций, массовые мероприятия и многое другое. Оставайтесь с нами!

    Надыход моцных халадоў стварыў нямала складанасцей у эксплуатацыі дызельнай аўтатэхнікі. Аднак калі замёрзлы рухавік прыватнай легкавушкі праблема толькі яе гаспадара, то “апруцянелы” аўтобус, які абслугоўвае маршруты грамадскага транспарту, гарантуе мноства нязручнасцей сотням пасажыраў.

    Па словах галоўнага інжынера філіяла Аўтапарк № 19 ААТ “Магілёўаблаўтатранс” Сяргея СКАВЫША, спецыялісты прадпрыемства ўважліва сочаць за прагнозам надвор’я і своечасова пачалі дабаўляць у дызельнае паліва “арктычныя” прысадкі. Пры ўмове ўстаноўкі напачатку зімы новых фільтраў — паліўнага і паветранага — праблем з заводкай не ўзнікае нават пры самых нізкіх тэмпературах. А каб зменшыць нагрузку на акумулятары пры “ажыўленні” заледзянелых рухавікоў, прымяняецца перасоўнае пускавое прыстасаванне.

    Пры эксплуатацыі ў моцныя маразы тэхніка спажывае адчувальна больш паліва. Так, за два апошнія тыдні студзеня 26 аўтобусаў, якія штодня перавозяць пасажыраў па гарадскіх і прыгарадных маршрутах, “спалілі” на 2.000 літраў саляркі больш, чым за такі ж прамежак часу напачатку месяца. Каб звесці да мінімуму дадатковыя траты паліўных рэсурсаў, аўтапаркам прымяняюцца ўсе даступныя спосабы павышэння энерга-эфектыўнасці транспартных сродкаў. Найбольш  сур’ёзны з іх — замена ў сярэдзіне студзеня знакамітага “Мерседэса-гармоніка” на роўны па ўмя-шчальнасці МАЗаўскі аналаг. Маючы больш сучасны рухавік, беларускі аўтобус спажывае на 100 кіламетраў 44 літры дызпаліва — на 12 літраў меней за “немца” .

    Дарэчы, сёння аўтапарк эксплуатуе аўтобусы толькі айчынных марак: “МАЗ” і “Радзіміч”. Гэтая тэхніка праектавалася з такім разлікам, каб узімку забяспечваць максімальны ўзровень цеплавога камфорту для вадзіцеля і практычна дасягальны — для пасажыраў. Гэта азначае, што ў салоне аўтобуса, які рушыць у доўгі прыгарадны рэйс, будзе цяплей, чым пры рабоце на кароткіх гарадскіх маршрутах.

    Што тычыцца агульнага ўзроўню надзейнасці грамадскага транспарту і якасці яго абслугоўвання, то з-за моцных маразоў істотных парушэнняў графіка руху не адбывалася.

    2 КОММЕНТАРИИ

    1. Ну да, «не адбывалася»! Чушь какая, автобусы вообще безобразно ходят! и двери замерзают, и на остановке по 10-15 их ждёшь! чёрте что в это автопарке творится!

      • как же наши транспортники от погоды зависят…. потеплело — и автобусы почти нормально ездить стали… ну вот что за бред-то такой творится, а….

    ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Реклама

    Последнее

    Интервью с главврачом осиповичской ЦРБ

    — Пік захворвання адзначаўся ў кастрычніку-лістападзе мінулага года, потым сітуацыя стабілізавалася. Так што чарговая хваля нас сур’ёзна не закранула. Сёння для стацыянарнага лячэння дастаткова трыццаць пяць ложкаў у “чырвонай зоне” і шэсць месцаў у рэанімацыйным аддзяленні райбальніцы.

    В ближайшие дни ожидается жаркая погода. РОЧС предупреждает

    Жара!!! В ближайшие дни ожидается жаркая погода. По прогнозам синоптиков воздух прогреется до +33°С, а на следующей неделе столбик термометра может достигнуть и 36° С! Жара...

    Сотрудники РОВД поздравили осиповичских медиков с праздником

    У рамках акцыі “Мы адзіныя” прадстаўнікі аддзела ўнутраных спраў райвыканкама наведалі Цэнтральную раённую бальніцу, каб павіншаваць яе работнікаў з прафесійным святам. Госці завіталі ў прыёмны пакой — месца, дзе, як і ў “дзяжурцы” міліцыі, работа даволі напружаная і непрадказальная — 24/7 і ў пастаянным тонусе.

    Обеспечение сохранности скота – одна из приоритетных задач аграрной отрасли

    На состоявшемся 29.04.2021 совещании Глава государства отметил неудовлетворительные результаты работы по предупреждению падежа скота в сельхозорганизациях республики и возможные в связи с этим потери производства продукции животноводства, потребовал не допустить роста падежа скота.

    Бойцы Витебской 103-й отдельной гвардейской воздушно-десантной бригады возложили цветы к месту захоронения Героя Советского Союза Сергея Каданчика

    Нямала слаўных людзей нарадзіла асіповіцкая зямля. Адзін з іх — Сяргей Каданчык. Ура-джэнец Маісеевіч з 1928 года знаходзіўся ў радах Чырвонай арміі. Удзельнічаў у вызваленчым паходзе савецкіх войск у Заходнюю Беларусію ў 1939 годзе, у савецка-фінляндскай вайне 1939-1940 гадоў. З першага дня Вялікай Айчыннай мужна змагаўся с фашыстамі. Удзельнічаў у Новарасійскай аперацыі.